Φόρτωση...
Σας καλωσορίζουμε στην ανανεωμένη ιστοσελίδα dietonline.gr Ένας διαδικτυακός χώρος που μπορείτε να ενημερωθείτε για θέματα διατροφής, εθελοντικής δράσης και πολλά περισσότερα...

ΟΜΠΡΕΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ Β

\r\n

 

\r\n

\r\n

Oσο απαραίτητη είναι η ομπρέλα όταν βρέχει κάπως έτσι και οι βιταμίνες Β, όταν

\r\n

<< βρέχει>> καθημερινά τόσες απειλές για την υγεία μας. Άγχος, οικονομική κρίση, υποχρεώσεις και δυσκολίες αδυνατούν τον οργανισμό μας ο οποίος  πρέπει να αντιμετωπίσει όλες αυτές τις αντίξοες συνθήκες..Για να δούμε πως μπορούν να μας βοηθήσουν αυτές οι βιταμινούλες.

\r\n

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ Β

\r\n

Το σύμπλεγμα των βιταμινών Β αποτελείται από οκτώ βιταμίνες Β. Αυτές εμπλέκονται, η καθεμία ξεχωριστά, σε συστήματα συνενζύμων απαραίτητα για την απελευθέρωση ενέργειας από λίπη, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και αλκοόλες . Το σύμπλεγμα βιταμινών Β μπορεί να κατανεμηθεί σε τρεις γενικές κατηγορίες που περιλαμβάνουν:
- Αποδέσμευση ενέργειας - Β1, Β2, Β3, Β5, Β6 και βιοτίνη
- Μια άλλη γενική κατηγορία του συμπλέγματος είναι αιματοποιητική - Φολικό οξύ (Β9), B12, Β5 και Β6 και
- Η τρίτη γενική κατηγορία
είναι άλλη-B1, Β3, Β6, Β9 και Β12

\r\n

Το σύμπλεγμα βιταμινών Β βοηθά σε μια σειρά ασθενειών όπως:
αλκοολισμός, κατάθλιψη, διαβήτη, προβλήματα μαλλιών, λύκο, σκλήρυνση κατά πλάκας και άγχος.

\r\n

ΩΦΕΛΟΥΝ 

\r\n

Βοηθάει την υγεία του δέρματος, των οστών, των μαλλιών και των μυών
Προωθεί την υγεία των βλεννογόνων μεμβρανών ειδικά γύρω από το στόμα
Ενισχύει στην εντερική υγεία και τη λειτουργία των σπλάχνων
Ανακουφίζει την κακοκεφιά, την ανησυχία, την ευερεθιστότητα, την αϋπνία και την κούραση .
Βελτιώνει την υγεία του ήπατος
Βελτιώνει τη λειτουργία των εγκεφαλικών κυττάρων και της υγείας
Ανακουφίζει τα δερματικά προβλήματα όπως ξηρότητα, κνησμό και εξανθήματα
Ανακουφίζει τα ψυχολογικά προβλήματα της εμμηνόπαυσης
Προωθεί την φυσιολογική αύξηση και ανάπτυξη
Διατηρεί την οξύτητα του στομάχου, την φυσιολογική όρεξη και την υγεία του πεπτικού συστήματος.

\r\n

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ Β ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ

\r\n

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Neurology, έρχεται να φωτίσει μια όχι τόσο γνωστή δράση τους στην υγεία. Κινέζοι ερευνητές ανέλυσαν τα συμπεράσματα από 14 μελέτες σε 53.913 άτομα, σχετικές με την επίδραση των βιταμινών συμπλέγματος Β στην υγεία μας.
Όλες οι μελέτες συνέκριναν τη χρήση συμπληρωμάτων βιταμίνης Β με εικονικό φάρμακο, ή πολύ χαμηλή δοσολογία της βιταμίνης. Όλοι οι συμμετέχοντες παρακολουθήθηκαν για μια περίοδο 6 μηνών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι τα άτομα που λάμβαναν το συμπλήρωμα είχαν 7% μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, σε σύγκριση με εκείνους που έλαβαν εικονικό φάρμακο ή μια χαμηλή δόση της βιταμίνης Β.

\r\n

Η Β12 ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΑΚΟΗ ΜΑΣ

\r\n

Σε μια μελέτη στρατιωτικού προσωπικού, στα μισά περίπου άτομα που είχαν εμβοή (κουδούνισμα στα αυτιά) και απώλεια της ακοής οφειλόμενη στο θόρυβο, διαπιστώθηκε έλλειψη βιταμίνης Β12. Και σε μια σειρά περιπτώσεων πέντε ασθματικοί παιδιών ευαίσθητων στα θειώδη άλατα, διαπιστώθηκε ότι η βιταμίνη Β12 εμπόδισε την εκδήλωση ασθματικού επεισοδίου στα τέσσερα από αυτά.

\r\n

ΠΗΓΕΣ

Στη μαγιά μπύρας, το συκώτι, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το ρύζι, τα φρούτα, το γάλα, τα αυγά, τα κρέατα, τα ψάρια, τα φρούτα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά κ.α.

\r\n

                                            

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

\r\n

\r\n

 

www.dietonline.gr